HTML

20.000 lépés Magyarországon - Megtettük.

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy fórumot biztosítsunk a Lehet Más a Politika + Humanista párt összefogás listaállításához szükséges kopogtatócédulák gyűjtőinek, valamint hogy betekintést nyújtsunk barátaink és ellenfeleink részére a cédulagyűjtés állásába. Segítenél?---> http://lehetmas.hu

Friss topikok

  • Metropolisz: Létrejött a MyVIP-en is az LMP - Lehet Más a Politika klub! Csatlakozzatok és hívjatok meg minél t... (2009.05.18. 23:30) 27500 köszönet
  • Dús Pongrác: @AdamT: "Nem liberális, nem konzervatív de a programját tekintve zöld is csak részben. Én azt gond... (2009.05.17. 23:55) Daniel Cohn-Bendit: Az LMP meg tudja változtatni a politikát
  • KONOK: kicsit korán léptünk, de jó volt, köszi a szervezést!!! (2009.05.10. 21:12) Vasárnap buli, leadás, hírszerzős cikk
  • MalacPasztor: En is beszeltem mar egy LMPssel errol az átláthatóság témáról, Ő a pénzhiányt és a kampány miatti ... (2009.05.10. 14:22) Megvannak
  • sétáló bárányfelhők: @GayBears Blog: teljesen egyetértek, azzal hogy az MSZP is ezzel operál: igaz mi rosszak vagyunk, ... (2009.05.07. 13:33) Miért szokás nekünk cédulát adni?

Archívum

Ha szeretsz, küldj cetlit!

2009.04.26. 12:08 [eon]


Az alábbi képet a saját facebook profilomra készítettem, az engem ábrázoló képet cseréltem le erre.
Ha 100 ember feltölt profil képnek egy üzenetet, akkor az akár 10.000 emberhez is eljuthat rövid idő alatt. Ez volna az ötlet. Tehát tölts fel profil képnek valami cédulakérő képet, hogy az ismerőseid el ne felejtsék, hogy közeledik a május 8-i határidő.

13 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

librarian1 · http://lmpbekes.blog.hu 2009.04.26. 16:15:40

Tetszik az ötlet, viszont jó lett volna még ráírni a két párt honlapjának címét is, hogy akit érdekel, rögtön tájékozódhasson. Sajnos még mindíg kevesen ismernek benneteket. Pl. tegnap reggel a Napkeltében Verebes beszélgetett Pa-dö-dö Lang Györgyivel és közösen kitalálták, hogy mintha lenne egy új párt, aminek "LEGYEN más a politika" a neve.

irrelevant 2009.04.26. 18:01:18

Ez most komoly? Elég ronda és ciki.

[eon] · http://szazhetvenhat.blog.hu 2009.04.26. 18:09:19

@otvospeter: Tényleg ronda, direkt az. Módosítottam a szöveget. Ha cikinek tartod, ne tedd ki!
De készíthetsz saját profil képet hasonló céllal.

Little scallywag (törölt) 2009.04.26. 18:11:47

@otvospeter: csinalj Te is valamit, ami szerinted nem ronda, nem ciki es cedulat hoz.

WinG 2009.04.26. 18:58:36

az utobbi idoben megneztem par videotokat, illetve a sokcsillio altalatok futtatott blogbol/honlapbol egy-kettot, es meg mindig nem tudom eldonteni, hogy az amatorizmusotok szandekos-e, es hogy ez csak mediahekk, vagy tenyleg komolyan gondoljatok. annyira izzadsagszagu az egesz, mintha par 60 eves partkatona probalni szolni a fiatalokhoz. nehol a fejemet fogtam, es mar en ereztem cikinek az egeszet. es most ez a kep tette fel az i-re a pontot.

ne vegyetek sertegetesnek vagy vagdalkozasnak a dolgot, egyszeruen ez kritikan aluli velemenyem szerint.

Csabagyöngye · http://lehetmas.hu/176 2009.04.26. 19:22:46

Védőbeszéd:

szerintem nehéz szegmentálni célcsoport szerint az interneten. Megnézi a blogot 17 és 50 éves is. Az elsőnek bejön ez a kép, a másiknak mondjuk nem. Ez ellen úgy lehet védekezni, ha komoly anyagok IS és lazábbak IS felkerülnek. Szerintem, ha youtube-n megnézed az LMP neve alatt lévő videókat, akkor biztos találsz olyat, ami téged megfog, mert elég sokféle van fent.

[eon] · http://szazhetvenhat.blog.hu 2009.04.26. 19:37:31

@WinG: Szerintem ne vedd ennyire komolyan a dolgot, meg magadat se. Ha valamit nem tudsz eldönteni velünk kapcsolatban, akkor keress minket bátran akár telefonon is, és kérdezd meg. Hívhatsz engem is: 0670/3203910
Ezt a képet én csináltam a saját facebook profilomra. És arra próbállak bíztatni, hogy Te is csinálja valamit, amit szívesen kiteszel.

naavii 2009.04.26. 20:53:03

@WinG: Védőbeszéd 2.:
Hát igen, ez az átka annak, hogy minket nem "csinált meg" néhány erre szakosodott marketing-guru. (Tudtommal.)

Szerintem meg pont azt az amatőr fílinget hoztuk vissza, ami a 90-es tavaszt jellemezte; nem is árt egy kis nosztalgia így a 20 éves évforduló táján...

WinG 2009.04.26. 21:34:10

@naavii: tudom, mire gondolsz, mert sok ilyen regi plakatot lattam kepen (filccel festve, helyesirasi hibakkal, de ugyanakkor oszinten, lelkesen es "artatlanul") megha korombol kifolyolag (21) sajat szememmel nem lathattam oket. mindenesetre ebbol a nezopontbol mar szimpatikusabb a dolog, mas kerdes, hogy a korosztalyombol csak nagyon kevesen fognak erre asszocialni 2009-ben.

@[eon]: tetszik ez a kozvetlenseg, latszik, hogy mennyire lelkesek vagytok, es ez teljesen jo. bar nehany alapveto kerdesben mashogy latom a dolgokat, mint ti, azert sok sikert kivanok az EP-valasztasokhoz. a marketing-gurut meg hosszu tavon erdemes azert beszerezni :)

(amugy szar a bill, azert nem irok ekezetet.)

[eon] · http://szazhetvenhat.blog.hu 2009.04.27. 10:08:05

@WinG: Köszi szépen! Igyekszünk. Azért vannak profik is a csapatban, de rájuk a "nagy" kampány tervezését bíztuk, amíg mi mozgalmárkodunk, ők koncepciókat gyártottak, meg plakátterveken vitáztak napokon keresztül, hogy végül olyan plakátok kerüljenek ki az utcákra, amik lehetőleg minél több LMP-snek tetszenek, és reklám szempontból is jók. Szóval egy másik vonalon keményen dolgoznak ők is.

Én 24 vagyok egyébként. Egy olyan generációba tartozom, akiknek a kilencvenes évek elejéről az egyetlen megmaradt politikai élményük sajnos annyi, hogy a Kacsamesék megszakadt Antall József halála miatt. Viszont ez legalább azt jelzi, hogy már az új rendszerben szocializálódtunk.

párka 2009.04.27. 15:30:46

@[eon]: Ezt nem hiszem el! A lányom (aki 25 )pont ezt mondja, mikor a korosztálya politikai elkötelezettségeiről/elkötelezetlenségeiről beszél nekem: semmit se tudnak a rendszerváltásról, de a Kacsamesék szakadása az mindegyiknek megvan. Azt hittem túloz:-))

Kombany 2009.04.30. 13:08:50

Igeeen, én 26 -vagyok, de a Kacsamesék azóta is bennem van! :)
Amúgy nem tudjátok hol lehetne azt a részt megszerezni??? :D
süti beállítások módosítása