HTML

20.000 lépés Magyarországon - Megtettük.

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy fórumot biztosítsunk a Lehet Más a Politika + Humanista párt összefogás listaállításához szükséges kopogtatócédulák gyűjtőinek, valamint hogy betekintést nyújtsunk barátaink és ellenfeleink részére a cédulagyűjtés állásába. Segítenél?---> http://lehetmas.hu

Friss topikok

  • Metropolisz: Létrejött a MyVIP-en is az LMP - Lehet Más a Politika klub! Csatlakozzatok és hívjatok meg minél t... (2009.05.18. 23:30) 27500 köszönet
  • Dús Pongrác: @AdamT: "Nem liberális, nem konzervatív de a programját tekintve zöld is csak részben. Én azt gond... (2009.05.17. 23:55) Daniel Cohn-Bendit: Az LMP meg tudja változtatni a politikát
  • KONOK: kicsit korán léptünk, de jó volt, köszi a szervezést!!! (2009.05.10. 21:12) Vasárnap buli, leadás, hírszerzős cikk
  • MalacPasztor: En is beszeltem mar egy LMPssel errol az átláthatóság témáról, Ő a pénzhiányt és a kampány miatti ... (2009.05.10. 14:22) Megvannak
  • sétáló bárányfelhők: @GayBears Blog: teljesen egyetértek, azzal hogy az MSZP is ezzel operál: igaz mi rosszak vagyunk, ... (2009.05.07. 13:33) Miért szokás nekünk cédulát adni?

Archívum

Két levél

2009.04.22. 16:11 VayMárton

Sziasztok,
megint voltam kopogtatni, de most nem sikerült olyan jól, pont egy olyan lakótelepet választottunk, amit már az összes párt le rabolt, így a lakók kissé ingerültek voltak.
Nem tűnt túl hatékonynak, úgyhogy aránylag korán le is álltunk, gondoltam nincs még késő telefonálgatni. Hátha az jobban megy. 'A' -tól elkezdtem hívogatni az ismerősöket.
 Tapasztalataim:
- jó volt régi arcokkal beszélni :)
- gyakorlatilag nincs visszautasítás, megkérdezik, hogy megőrültem-e, de rengeteg bíztatást kaptam
- az 'E'-nél már 25db fölött jártam
- nem szabad megállni 1-2 darabnál, nem elég annyit kérni hogy 'gyűjtsél még te is párat ', hanem mindenkinek a szájába kell rágni: anyukádtól kérd el, nagymamát kérdezd meg, a tesód biztos neked adja..., helyettük kell átgondolni kitől is szerezhetnek. És a végén érdemes azonnal egy darabszámban és időpontban megegyezni amikor odaadja, mert az első hívásnak örül, a második-harmadiknak már nem biztos :)
- nem kell hogy hasonlóan gondolkodó legyen az illető, mindenkit fel kell hívni! A legelvetemültebb orbánista ismerősömtől is megkaptam a céduláját, pedig csak fel akartam húzni, azért hívtam fel.
- el kell felejteni a köríméleket, rengeteget küldtem, 0 azaz nulla visszajelzéssel, viszont ugyanazok az emberek személyesen tök pozitívak! Esetleg nem kell már bemutatni az LMP-t, mert ismerik a mélekből .
- a leghatékonyabb módszer! nálam 99%-os
- rohadt nehéz 10 perc alá szorítani a beszélgetéseket, dehát van cégesmobil, kedvezményes időszak, részletfizetés... 
 
Az emberek örülnek, kell nekik, a 20000 csak a kezdet!
 
Sziasztok,
eddig nem nagyon irtam tapasztalatokat, mert nem is voltak annyira...
de most irnek par szot, hatha masoknak is segit.
En eddig nem nagyon voltam beindulva, meg nem voltam jol sem, meg nem is hittem el teljesen, hogy ez lehetseges lesz, de most, ma valami tortent es tokjo tapasztalataim lettek. Kimentunk a Jegbufehez akciozni (Krinya, Sanyi es en) es az volt a tapasztalatunk, hogy 1: nem allt meg, rohant, 2: megallt es nagyon jo beszelgetes lett az egeszbol es sokan vittek is szorolapokat meg alairtak menetes nyilatkozatot, nyitottak voltak, kedvesek. Igereteket kaptunk kb. 20-at.
Meg odahozott egy srac mosolyogva egy cetlit, amit kicsit osszegyurt, es ezt nagyon szegyellte, de mondtam neki, hogy nem gaz :) Aztan Sanyinak volt otlete, hogy ha mar holnap is ott leszunk, es o hozta az asztalt, de elutazik hajnalban, es nem tudja hozni holnap, kerdezzuk mar meg ott a fozelekesnel, hogy nem vigyaznanak-e ra. Hat tok jofejek voltak, megengedtek, meg ott is hagytunk szorolapot nekik.
Ezek utan hazajottem es lattam, hogy olyan emberek valaszoltak az iwiw-en az uzenetemre, akiktol tokre nem remeltem, hogy odaadjak, segitenek, gyujtenek meg tobbet. Ez annyira kiraly, hogy az nem igaz.
Na hat ezek voltak, remelem, kis mosolyt csaltam az orcatokra, es mindent bele!!!! :)
 eszter

13 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törzsmókus 2009.04.22. 19:21:47

> A legelvetemültebb orbánista ismerősömtől is megkaptam a céduláját, pedig csak fel akartam húzni, azért hívtam fel.

tanulság: nem biztos h fel kell húzni az orbánistákat, ezek szerint már legalább 2 támogatótok van köztük ;)

blogosch 2009.04.22. 22:10:58

Még...még és még...
még kellenek azok a cédulák...
Már elindultunk együtt és majd félúton robogunk...
Most kell és nem kellene meg nem jó lenne ha...kell !
Most kell megtenni!
Most kell megtalálni mindenkinek mindennap ötöt-tízet mindennap...
Ne gondold, hogy ez a neheze...
ezek az alapok, nem lehet félbe hagyni...
nem lehet cserben hagyni sem a Zengőt...
nem hagyhatjuk cserben a sok embert akik az égre emelt cingákkal álltak...
nem hagyhatjuk cserben azokat akik odajöttek és legközelebb is odajönnek mécsest gyújtani békejel gyanánt...
nem lehet cserben hagyni azokat akik bár senki nem látta de mégis egy órára kikapcsoltak minden elektromos berendezést...
nem hagyhatod cserben a bánáti bazsarózsát...
nem hagyhatod cserben azokat akik hisznek benned...bennünk !!!

Will-O-The-Wisp · http://www.will-o-thewisp.gr/ 2009.04.23. 06:07:58

LMP reklám a rádióban!

Többen jelezték, hogy az emberek nem igazán ismerik az LMP-t. Ez most már nem sokáig lesz így. A tegnap esti Krónika után hallhattuk, ahogy Cserhalmi György arra kéri a hallgatókat, hogy támogassák az LMP+HP listát:

real1.radio.hu:8080/ramgen/kossuth/2009/04/22/2009-04-22-k22.rm?start=0:19:00.0

Josssse 2009.04.23. 08:22:25

@Will-O-The-Wisp: Ez tok izgalmas. Nade hogy lehet meghallgatni ezt a linket?!

Josssse 2009.04.23. 09:41:38

Igen, igy mar a winamp is lejatsza, koszi. :)

vzsiros 2009.04.23. 10:58:50

Hello!

Nektek adtam a kopogtatót, sőt, még gyűjtöttem is jó párat, PGerinek majd odaadom.
DE!
Minden szempontból átgondoltátok a HP-vel közösködést? most az EP-re megértem valamilyen szinten, ha utána határozottan elhatárolódtok a faölelgető, druida hardcore szemléletmódtól!

Elég sok emberrel beszélgettem erről már, és az a meglepő, hogy mindenkinek az a véleménye, hogy az LMP-re szívesen szavazna, mivel tetszik nekik a szakmaiságotok, a lelkesedésetek, és a terveitek. De mindenki úgy nyilatkozott, ha a magyar választások eljönnek, NEM fognak rátok szavazni mégsem, ha a Zöldekkel összeálltok!

Mindenki úgy gondolja, hogy fontos a környezet védelme, és fontos, hogy az emberek figyelmét is felhívjuk erre; node azokra senki sem fog szavazni, akik egyet értenek azokkal, akik lefekszenek az M0 építésének útjába, akadályozzák (ez csak egy példa volt - van pár hasonló sztori).

100-ból 99 ember eddig úgy nyilatkozott, hogy az ilyen ultrazöldeknek jegyet kell adni az Amazonas-deltához, hogy ott éljék le a technika vívmányai nélkül a további életüket.

Nagyon szeretném, ha sikeresek lennétek, még jobban azt, hogy majd bejussatok a parlamentbe, úgy gondolom a mostaniaknál klasszisokkal jobbak lennétek, de kérlek ne rontsátok le a saját esélyeteket!

Kösz.

Rafaelita 2009.04.23. 13:13:47

Én meg pont a zöld orientáltságuk miatt adom nekik, és szavazok majd rájuk

sőt a kb 20 cetliadó is, akiktől gyűjtöttem, szimpatizálnak, azzal, hogy legyen valami zöld itt is már végre

így kerestem meg őket, kértem cetlit, és adják, mert ők is így gondolják

Ha az LMP+Hp nem foglalkozna ezekkel a dolgokkal is, csak politizálnának, engem speciel nem érdekelnének; mert nem hinnék nekik, hogy ők mások...
hisz anno hallottunk már ilyet, hogy fiatalok, és ők majd mások lesznek...
ez számomra valamiféle erkölcsi biztosíték, hogy nekik is hasonló elveik vannak

a zöld védelmére szükség van, és másképp nem figyel sajnos oda a világ, ha "nem fekszenek az úttestre ..."

hunor76 2009.04.23. 15:46:25

@vzsiros: attól tartok, te nem nagyon érted, hogy mit jelent az 2009-ben politikailag zöld nézeteket vallani… Most sajnos nincs időm alapfokú szemináriumot tartani, de talán olvasd el a "Kezdeményezésünk céljai" írásunkat, abból szerintem elég tömören lejön a lényeg. Az LMP alapelvei – fenntarthatóság, szociális igazságosság, részvétel – színtiszta zöld elvek. Ugyanígy az erőszakmentesség, amit a HP képvisel karakteresen. Ezt faölelgető druidizmusnak nevezni finoman és diplomatikusan szólva magasfokú tájékozotlanságra vall.

A fent említett írást itt találod meg: www.lehetmas.hu/celjaink

Adalék - ha érdekel, hogy politikailag mennyire állsz közel az LMP-hez, esetleg kipróbálhatod ezt: euprofiler.eu/

Sade Bárki (törölt) 2009.04.23. 23:05:40

teljesen egyetértek. de fordítva. én pl szívesen adom a HPnek a kopogtatómat, de nem értem, hogy hogyan állhattak össze egy nyíltan fasiszta-kommunista-nepotista-katolikus-református-szcientológus-freudista irányzatot képviselő párttal, mint az LMP. szívesen gyűjtök itt nektek, ha utána viszont AZONNAL elhatárolódtok ezektől. a nevetséges tiltakozó akcióikkal van tele a sajtó, pl most épp elkezdtek a völgyhíd alatt völgyet ásni meg békákkal dobálják az árbócon fészkelő gólyákat...:S

Sade Bárki (törölt) 2009.04.23. 23:13:33

@Sade Bárki: amúgy ez tényleg mekkora ötlet.. a völgyhíd alá menni és völgyet ásni, hogy eltüntessük a nyilvánvalóan közbeszerzési korrupcióra gyanút adó beruházás visszásságait:D

pirxx 2009.04.24. 07:37:50

@Sade Bárki: jaja, a földet meg szállítsuk át az M6-hoz, alagútnakvalónak!

Sade Bárki (törölt) 2009.04.24. 10:36:20

@pirxx: vagy ha elég mélyre ásunk, lehetne ott kőröshegyen MÉLYGARÁZS:D
süti beállítások módosítása