HTML

20.000 lépés Magyarországon - Megtettük.

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy fórumot biztosítsunk a Lehet Más a Politika + Humanista párt összefogás listaállításához szükséges kopogtatócédulák gyűjtőinek, valamint hogy betekintést nyújtsunk barátaink és ellenfeleink részére a cédulagyűjtés állásába. Segítenél?---> http://lehetmas.hu

Friss topikok

  • Metropolisz: Létrejött a MyVIP-en is az LMP - Lehet Más a Politika klub! Csatlakozzatok és hívjatok meg minél t... (2009.05.18. 23:30) 27500 köszönet
  • Dús Pongrác: @AdamT: "Nem liberális, nem konzervatív de a programját tekintve zöld is csak részben. Én azt gond... (2009.05.17. 23:55) Daniel Cohn-Bendit: Az LMP meg tudja változtatni a politikát
  • KONOK: kicsit korán léptünk, de jó volt, köszi a szervezést!!! (2009.05.10. 21:12) Vasárnap buli, leadás, hírszerzős cikk
  • MalacPasztor: En is beszeltem mar egy LMPssel errol az átláthatóság témáról, Ő a pénzhiányt és a kampány miatti ... (2009.05.10. 14:22) Megvannak
  • sétáló bárányfelhők: @GayBears Blog: teljesen egyetértek, azzal hogy az MSZP is ezzel operál: igaz mi rosszak vagyunk, ... (2009.05.07. 13:33) Miért szokás nekünk cédulát adni?

Archívum

Szórólapozz bringásoknak futva!

2009.04.14. 20:08 [eon]

A Margitszigeten kitaláltam egy új technikát a szórólapozásra. Biciklisek mellé szaladtam, és futva adtam át az üzenetet nekik. 7-szer csináltam ezt meg, és mindannyiszor tök pozitív volt a fogadtatás. Általában értékelték, hogy futnak a kopogtatócédulájukért. Volt aki azt mondta, hogy ezért a futásért már megérdemlem, hogy nekünk adja.

Úgy jutott egyébként eszembe, hogy két egymással erős kontrasztban álló állampolgári viselkedésre lettem figyelmes. Az egyiket gyalog sétálóknál fedeztem fel. Néha azt csinálják, hogy észreveszik, hogy szórólap van a kezedben, és azt gondolják, hogy "jaj, már megint valami szemetet akarnak belenyomni a kezembe", és lesütik a szemüket, vagy direkt másfelé néznek, meggyorsítják a lépteiket. (Egyébként én is hasonlóan szoktam immunizálni magam az INGYEN CIPŐ szórólapok ellen) A másik magatartási formát a bicikliseknél láttam, akik az LMP+HP stand közelébe érve lelasssítottak, marhára figyeltek minket, és szinte látszódott rajtuk, hogy a "megállok és kérek egy szórólapot" / "nem állok meg és soha nem tudom meg mit akarnak" közötti nyereség-veszteség optimalizálás számítása pereg az agyukban.

Végül is érdemes volt magamból bohócot csinálni, mert a bringások tényleg nagyon nyitottak az ilyen új dolgokra. :)

Szólj hozzá!

Címkék: margitsziget

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása