HTML

20.000 lépés Magyarországon - Megtettük.

Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy fórumot biztosítsunk a Lehet Más a Politika + Humanista párt összefogás listaállításához szükséges kopogtatócédulák gyűjtőinek, valamint hogy betekintést nyújtsunk barátaink és ellenfeleink részére a cédulagyűjtés állásába. Segítenél?---> http://lehetmas.hu

Friss topikok

  • Metropolisz: Létrejött a MyVIP-en is az LMP - Lehet Más a Politika klub! Csatlakozzatok és hívjatok meg minél t... (2009.05.18. 23:30) 27500 köszönet
  • Dús Pongrác: @AdamT: "Nem liberális, nem konzervatív de a programját tekintve zöld is csak részben. Én azt gond... (2009.05.17. 23:55) Daniel Cohn-Bendit: Az LMP meg tudja változtatni a politikát
  • KONOK: kicsit korán léptünk, de jó volt, köszi a szervezést!!! (2009.05.10. 21:12) Vasárnap buli, leadás, hírszerzős cikk
  • MalacPasztor: En is beszeltem mar egy LMPssel errol az átláthatóság témáról, Ő a pénzhiányt és a kampány miatti ... (2009.05.10. 14:22) Megvannak
  • sétáló bárányfelhők: @GayBears Blog: teljesen egyetértek, azzal hogy az MSZP is ezzel operál: igaz mi rosszak vagyunk, ... (2009.05.07. 13:33) Miért szokás nekünk cédulát adni?

Archívum

A hajnali fél hármas cédula

2009.04.12. 02:54 VayMárton

Ez az imént volt, s nem dicsekvés gyanánt írom, hanem hogy bátorítson.

Na jó, nem kizárólag dicsekvésből írom.

Hajnali fél háromkor tekertem haza, amikor a parkban egy ismerős kutyást láttam meg. Túlmentem rajta, majd eszembe jutott, elkérem tőle a kopogtatóját. Visszafordultam, köszöntem neki, és három perc múlva egy cédulával gazdagabbak lettünk, holnap jön hozzá a fia, tőle is el fogja kérni.

Kedvességen és lendület – ez a kettő kell hozzá.

Alig pár alkalommal kérdeztek bele a programba, mentek bele abba, hogy veszélyeztetjük-e a kétharmados fidesz többséget vagy annak megakadályozását, hogy mit gondolunk a cigánykérdésről stb. Csak kedvesség és lendület kell hozzá, tele van az ország olyan emberekkel, akik szeretnek bennünket, azok is, akik még nem is ismernek, - sőt, azok csak igazán! J - csak ki kell nyújtanunk a cédulákért a kezünket és elkérni.

30 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gilderoy 2009.04.12. 09:34:37

Mik a határidők, srácok, meddig kell leadni nektek?

Rigo' 2009.04.12. 09:41:30

Igen, ez jó kérdés, mert én akit felhívtam és gyűjtögetésre buzdítottam, azokat köbö egy hónap múlva tudom lejárni majd.

Kedvenc tiszaújvárosi cimborám kérdés nélkül beállított 5 db-bal a minap, pedig nem szoktam vele politikáról beszélgetni. De ő mesél nekem Borsodról, szóval nehezen is ígérnék kolbászból kerítést arra amit leír. :-/

Kellünk skacok ennek az országnak, mint halálos betegnek a hit a felépülésben!
Hajráf!

Jah és olyan (nagyon művelt emberek) is odadják nekem, akik soha nem adták oda pártnak az elmúlt 60 évben és még csak nem is kell fenyegetőznöm. :D Tök jó érzés, hogy ennyire bíznak az emberben.

Clevinger 2009.04.12. 10:23:56

@Gilderoy: hivatalosan május 8 a leadási határidő, ergo május 6-ig tutira LMP-nél kell hogy legyen

Will-O-The-Wisp · http://www.will-o-thewisp.gr/ 2009.04.12. 20:27:13

Marci, ez komoly? Van aki hajnali fél háromkor kopogtatócédulával a zsebében sétáltat kutyát?

hulyeinformatikus 2009.04.12. 21:37:57

@Will-O-The-Wisp:

A nagyotmondás akarása erősebb volt az igazmondás képességénél.. :D

hulyeinformatikus 2009.04.12. 21:38:46

Mondjuk, ha ez az 1900-as szám valós és nem csöpögtetés, akkor értelme sincs tovább folytatni.
Halott ügy.

skodás 2009.04.12. 22:43:58

Nálam ugyan van még 10 cédula és ha minden igaz akkor holnap még plusz kettő hozzá jön, de kéne még vagy 1000 ember 10 cédulával h esélyes legyen a dolog :(

Little scallywag (törölt) 2009.04.13. 07:55:26

Sziasztok,
ne adjuk fol, hiszen sok cedula meg videken lehet, vagy utazik meg a postaval. Hozzank Bcsaban mindenki a jovo heten ugrik be veluk, szamitok ugy 40-re. Kb. ket het, mire postan folkuldjuk mind.
Bar oszinten szolva engem is meglepett ez az alacsony szam, gondolom ez meg csak a pesti gyujtesbol szarmazik. Kedves Marci, lehetne egy kis infot kerni, hogy hogyan kalkulaltok? Hogy jott ossze az eddigi 1916, csak BP vagy videk is?Tobbiek: kerlek, semmikepp se adjatok fel!

Little scallywag (törölt) 2009.04.13. 08:18:32

Bocsi, hogy ekezet nelkul irok. De igy is, ugy is nagy munka all elottunk, nincs mit feladni szerintem.

Will-O-The-Wisp · http://www.will-o-thewisp.gr/ 2009.04.13. 08:26:13

Szerintem ez nagyrészt csak a pesti és a csütörtök estig összegyűlt vidéki adatokat tartalmazza. Azóta a hétvégén elég sokat gyűjtöttünk. (Nálam például most 8 darab van, ötöt még szombaton leadtam a Margit-szigeten, és még van jónéhány ígéretem.)

Azt hiszem, holnap már frissebb adatokkal jóval magasabb számot láthattok majd a számlálón. Addig gyűjtsön mindenki!

[eon] · http://szazhetvenhat.blog.hu 2009.04.13. 11:24:55

Ez a szám csak azokat a cetliket tartalmazza, amik fizikailag nálunk vannak. Azaz kérünk minden koordinátortól infókat és csekkoljuk a gyűjtőhelyeket is. Nyilván jóval több van már összesen a szimpatizánsok és tagok kezében, de ezekről nem tudunk, így számolni sem tudunk velük. Nagyon meg kell hajtani, minden ismerőst megkérni, hogy segítsenek a gyűjtésben, és meglesz ez!

[eon] · http://szazhetvenhat.blog.hu 2009.04.13. 11:30:39

@hulyeinformatikus: Most nagyon információhiányosak vagyunk, Húsvét után kedden este lesz egy komoly összesítés, addig csak azzal számolunk, amit biztosan tudunk. Ha az 1500 szimpatizáns és tag, akik segítenek a gyűjtésben, hoznak 10 cédulát fejenként, akkor nagyon közel kerülünk a célhoz. Ezért kell jól meghajtani a gyűjtést, mert mindenkinek hozzá kell tennie, hogy sikerüljön.

hulyeinformatikus 2009.04.13. 12:45:35

@[eon]: Nagyszámú cédulát reális az első héten lehetett összeszedni, innentől kezdve exponenciálisan csökkenni fog a számuk.
Arra ne számítsunk, hogy vidékről nagy mennyiségű cédula fog feljönni.
2790-en támogatták pénzzel is az LMP-t, ennyinek már legalább a trezorban kellene lennie.

hulyeinformatikus 2009.04.13. 12:47:36

@hulyeinformatikus: Csak érdekességképpen: a pécsi Fidesz 100 aktivistája D2D-al 20.000 kopogtatót szedett össze.

VayMárton 2009.04.13. 19:29:02

@hulyeinformatikus:
Helló,
ha nem hazudtam, s nem tudom, mi okod volt ezt gondolni. Kutyát sétáltatni az emberek a lakhelyük közelében szoktak, ezért lett meg gyorsan a cédula.
S ha már írok, akkor szolgálati közlemény: ennek a blognak a célja az aktivisták összefogása, és nem a szabad fikafelület nyújtása, tehát posztonként és személyenként max két értelmetlen fikázás jöhet, több nem.
Bocsi, remélem megértitek.

VayMárton 2009.04.13. 19:31:48

@hulyeinformatikus:
az utcai gyűjétéssel tettünk egy három napos próbát, mivel az ismerősöknél lefixált igéretek megvárnak, ezért van, h az első összesítés a rosszabb hatékonyságú módon szerzett alacsonyabb összeget mutatja. Már mindenki a haverjait járja le, innentől gyorsabban kell nőnie a számnak. Ha mindenki nagyjából teljesíti a beigért és lefixált cédulákat, abból megvan a szükséges mennyiség.
Üdv, és köszönjük a drukkolást, segítséget!

hulyeinformatikus 2009.04.13. 19:44:41

@VayMárton: Márton, ez egy nyílt fórum...ha nem akartok kritikát látni, akkor nem ezt kellett volna választani.
Történetesen éppen aktivista vagyok, így jogosnak érzem, hogy - néha - kritikát fogalmazzak meg.
Az egyik gond éppen az, hogy nem tudjátok aktivizálni az aktivistákat, nézd meg az iwiw-es fórumokat: alig van forgalom.

hulyeinformatikus 2009.04.13. 19:46:30

@VayMárton: Aha, legalább olyan 10 - 15 ezer körül kellene lennie most.

librarian1 · http://lmpbekes.blog.hu 2009.04.13. 20:23:27

Mártonnal értek egyet: akitől ígéret van, az nem fogja naponta elvinni, vagy postázgatni vidékről a cédulákat, hanem az utolsó héten együtt küldi el. Viszont az is igaz, hogy kicsit aktivizálni kéne pl. az IWIW tagságot. Majd' 2000 tag van, ha mindenki csak 5 cédulát gyűjtene be, már 10 ezernél tartanánk. Én bízom benne, hogy sokan így gondolják és határidőre meglesznek az ajánlók.

cowboy001 2009.04.13. 21:43:37

@hulyeinformatikus: ember, milyen aktivista vagy te? 10-én ért ki mindenhova a cédula, és te már 13-án fel akarod adni?
nos, az a gyanúm, hogy ha aktivista is vagy, nem LMP színekben...
MINDENT BELE! nekem az iwiwes körüzim kidobta az ígérvényem felét, plusz még akadt pár nagyon jó multiplikátor ember közvetlen kommunikációból, lehet, h túlteljesítem az ígérvényemet!
(Marci, nem lehetne konkrétan törölni a huhogókat? hogy is szólt az egri védők esküje? "A vár feladásról szót sem ejtek" Nnno, hát nem sikerült nekik?! pedig milyen oddsuk volt?!)

Little scallywag (törölt) 2009.04.13. 22:15:34

Koszi az infokat, mar sokkal tisztabb a kep - sajnalom, hogy nem keszultem elore jobban, most latom, hogy az igereteket elore is begyujthettem volna - jovore rutinosabb leszek :) viszont az iwiw-en azert is lenne jo kuldeni egy uzenetet mindenkinek a mailboxba, mert biztos vannak, akik nemigen neznek be a klubba.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2009.04.13. 22:37:36

Én is kaptam hasonló módon egy cetlit, épp csak beugrottam a sarki presszóba, és ott volt öcsém egy régi haverja, és véletlenül nála volt a cetli.
Én most az ünnepek alatt nem gyűjtöttem, viszont így is kaptam párat, csak a családtól (pedig nem is próbálkoztam korábban, mert masszív fidesz szavazók. Vagy csak ezt hittem eddig).
Úgyhogy én elég optimista vagyok:)

Will-O-The-Wisp · http://www.will-o-thewisp.gr/ 2009.04.14. 07:31:08

Állítólag ma az Örs Vezér terén is lesz aláírás- és kopogtatócédulagyűjtés. Hánytól lesztek kint?

Egyik ismerősöm arrafelé lakik, és van nála még egy kopogtatócédula, amit leadna. Mikortól küldhetem oda?

hulyeinformatikus 2009.04.14. 14:49:35

"(Marci, nem lehetne konkrétan törölni a huhogókat?"

"Az LMP nem az emberek helyett, hanem velük együtt akar politikát csinálni! Szüksége van mindenki tudására, véleményére. Enélkül el sem tudtuk volna kezdeni, és így is akarjuk folytatni. Aktív, folyamatos párbeszéd: ez tartja féken és ébren a politikát"

hunor76 2009.04.14. 15:01:12

@hulyeinformatikus: érdekesnek lehet hogy az, csak nem tudom mit kezdjünk az információval. ugye te sem gondolod komolyan, hogy a fidesz az nekünk bármiféle viszonyítási alapot képez? Remélem ezt nem kell magyarázni, hogy mért…

Clevinger 2009.04.14. 17:24:44

A fidesz nem viszonyítási alap, de ha egy pirinyó faluban nekik kb 100 van nekem meg 40 az azért jó nem? :)

Gilderoy 2009.04.14. 21:40:42

@skodás: Facebookon van fent majdnem 3000 szimpatizáns.

hulyeinformatikus 2009.04.14. 23:36:48

@hunor76: Jobbaktól (szervezésről beszélünk) nem szégyen tanulni.

hunor76 2009.04.15. 12:02:48

@hulyeinformatikus: Ezek szerint mégis magyarázni kell… *sóhaj* Én dolgoztam a Fidesznél szóval van egy kis rálátásom a szervezettségükre. Remélem az LMP szervezettség terén soha nem jut el oda ahova ők az elmúlt – nem érezném túl jól magam egy központilag kézivezérelt szekuláris szektában… bármennyire is megkönnyítené ez a kopicetligyűjtést. Akkor már inkább izgulok egy picit, hogy működik-e a grassroots-módszer vagy nem…

skodás 2009.04.15. 13:51:43

Leadtam ma a 11 darabos gyűjteményemet, remélem ért valamit a nagy egészet nézve :)
süti beállítások módosítása